• Sign Up
  • Login

Welcome to the Ryze Superfoods Community

44 Issues resolved
952 Company responses
228 Customer testimonials
4.9 (507 reviews)

A company's rating is calculated using a mathematical algorithm that evaluates the information of company profile. The algorithm parameters are: registered users' rating, number of resolved issues, number of company's responses etc. The algorithm is subject to change in future.

We're Andrée and Rashad, founders of RYZE , and we're here for a very simple reason: we want to feel amazing every single day. To wake up excited, purposeful, and ready to tackle whatever life throws us. We want to feel this way, and we want you to feel this way, too. The idea for RYZE sparked years ago when we were undergrads at Harvard. In those days, we were stressed and not treating our bodies or minds well, and hand-in-hand with that went our heavy coffee consumption. As we got older, this habit continued into our professional careers, and our mornings were as good as gone. We'd wake up feeling tired and unexcited, a bit dead inside, and needing another (and another) cup of coffee just to get us to the end of the day. Soon we started thinking about how we could turn this around. In our search, we stumbled upon the amazing power of medicinal mushrooms. We mixed them into our coffee and experimented endlessly. Soon we landed on the daily ritual that made us feel better, think better, and do better. Success begins each morning. RYZE is here to open that door for you. Welcome to your new morning ritual.
Show

What Their Customers Are Saying

?

All testimonials are provided and verified by Ryze Superfoods. Verified testimonials on Opinion Corp is a paid feature of the platform.

Ninguno

Ryze Superfoods
Me gustó mucho tu ayuda con la energía y en el metabolismo el producto es bueno y lo.él recomendado a mi amiga el encanto .

City change on delivery and shipping address

Ryze Superfoods
They followed up with my issue right away and took care of it. They did a great job communicating with me.

Great product.

Ryze Superfoods
A bit skeptical that product would be a good coffee alternative. It worked. Highly recommend. Delicious and great service.

Ryze Superfoods's reply dated Oct 12, 2026 to: Caysen Bld's review

Hi Caysen, thank you for reaching out! We’re sorry to hear about the delay with your order and understand your frustration. It looks like you’ve already contacted us via email, and our team has assisted you with arranging a replacement. Upon checking, we can confirm that the replacement has already been processed.
Please rest assured that we’re working to get your replacement order to you as soon as possible. We understand how disappointing it is to experience a delay like this, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration it has caused.
Thank you for your understanding!
Caysen Bld
map-marker Seattle, Washington

Order inquiry

Ordené mushroom coffee hace más de una semana y no me llegó hasta ahora pude hacer un seguimiento de mi orden y me confirman que no se ha movido nada, estoy consternado por la irresponsabilidad de esta compañía. Espero que en la brevedad posible puedan enviarme . Gracias

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: mark m Umc's review

Hi Mark, we sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced, especially given the cost and the results you were hoping to achieve.
We’ve made sure your subscription has been fully canceled, so you can rest assured that there will be no further recurring charges or subscription shipments moving forward.
We truly appreciate you giving RYZE a try. If you ever decide to give us another chance in the future, we’ll be here and happy to welcome you back!
mark m Umc
map-marker Fort Wayne, Indiana

No confidence

Alex. cancel my subscription please too expensive with no results. {{Redacted}}

Preferred solution:

cancel

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Ellen L Kjl's review

Hi Ellen, thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience, as this is not the experience we want our customers to have.
We’d like to clarify that customers are never required to sign up for a subscription. We offer both a one time purchase option and a subscription option, allowing you to choose whichever works best for you. We understand that subscription details may not have been clear at the time of purchase, and we’re sorry for any confusion this may have caused. We truly appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concerns.
Regarding your subscription, we’ve reviewed your account and can confirm that your subscription has already been canceled successfully. Please rest assured that no further recurring orders or shipments are scheduled to be sent to you. If you have any other questions please don’t hesitate to reach out again at alex@ryzesuperfoods.com. We’re here to assist you!
Ellen L Kjl
map-marker Lubbock, Texas

Awful

I only ordered a one time thing, not monthly. STOP! Now you are giving me the run around, I want my order canceled ASA

Loss:
$500
Preferred solution:

Full refund

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Ellen L Kjl's review

Hi Ellen, thank you for sharing your feedback. We’re truly sorry to hear about your experience, as this is not the experience we want our customers to have.
We’d like to clarify that customers are never required to sign up for a subscription. We offer both a one time purchase option and a subscription option, allowing you to choose whichever works best for you. We understand that subscription details may not have been clear at the time of purchase, and we’re sorry for any confusion this may have caused. We truly appreciate you bringing this to our attention and giving us the opportunity to address your concerns.
Regarding your refund, we’ve checked your account and can confirm that the refund has already been processed successfully. If you have any other questions please don’t hesitate to reach out again at alex@ryzesuperfoods.com. We’re here to assist you!
Ellen L Kjl
map-marker Dallas, Texas

Awful

REALLYcancel my automatic subscription, you falsely are auto taking money every month out of my account, my name is Ellen Lentz , Colorado City Tx. I DID NOT AUTHORIZE YOU TO AUTO MATIC TO TAKE 66.OO A MONTH OUT OF MY ACCOUNT.

STOP NOW. There is NO terms to read and I have to check thats it ok to REACH YOU...

.

Loss:
$500
Preferred solution:

Full refund

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Arlene G Uis's review

Hi Arlene, thank you for giving RYZE a try and for sharing your feedback with us! We completely understand that everyone has different tastes and preferences, and we’re glad you gave RYZE a chance.
We truly appreciate your support and the time you spent with RYZE. If your coffee preferences ever change or you feel like trying us again, we’ll be here and happy to have you back!
Arlene G Uis
map-marker Knoxville, Tennessee

Cancel

Just not using it anymore . Dont like it anymore.not drinking coffee like that. Was not what I thought it was

Loss:
$150
Preferred solution:

Nothing

Joyce T Eja

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
| map-marker Dodge City, Kansas

Cancel subscription

Don't like product, cancel payments. Have tried several ways and have had no luck. Need to get auto pay cancelled

Loss:
$250
Cons:
  • Hard to cancel

Preferred solution: Cancel auto pay

User's recommendation: None

View full review
Anonymous
map-marker Los Angeles, California

My package was dropped offAt the wrong house. Never received what I ordered.

I have not received my purchase. Whoever dropped it off dropped it off at the wrong address. I want my refund or for my order to come directly to me

User's recommendation: Nope. Not right now as my issue hasn’t been resolved. I will recommend until I get my product.

View full review

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Roberto Q Xkg's review

Hi Roberto, we’re sorry to hear about the issue with your original package and understand how frustrating it must have been.
We’ve checked your order and can confirm that a replacement was already sent for the package that was delivered to the wrong address. Also, according to the tracking information, the replacement package has also been marked as delivered.
If you’re still unable to locate the replacement package, please reach out to alex@ryzesuperfoods.com so we can look into the delivery details and assist you further.
Roberto Q Xkg
map-marker Spring Valley, New York

Please call (475) 295-****Roberto Quiñones

Hola Buenos Dias el 18 de Septiembre me dejaron un mensaje Que mi paquete me lo dejaron afuera de mi apartamento siempre me llaman y mi Esposa Diana serieux Baja ah buscarlo pregunte ah los vecinos y nadiie lo cojio Nesesito q me embolsen el $

Pros:
  • Lo entregaron ah el apartamento q no era tengo la foto
Loss:
$80
Preferred solution:

Full refund

Danai Ydk
map-marker Oviedo, Florida

Refund request

Ryze Superfoods - Refund request

I keep getting shipment and charged to my credit card . I havent orders anything

I need to get a refund

View full review

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Eagan Muh's review

Hi Eagan, we understand your frustration, and we’re sorry for the continued shipments and inconvenience this has caused.
We’ve checked your account and can confirm that your subscription has already been canceled, so you will not receive any further recurring subscription orders from us.
We also see that you’ve already contacted us via email regarding the refund. We already responded with the necessary instructions on how to return the product so we can proceed with processing your refund. Please follow the steps provided in our email, and once the return is received, we’ll be able to move forward with the refund process. If you have any questions about a charge on your account, please don’t hesitate to reach out to alex@ryzesuperfoods.com so we can review the details and assist you further.
We appreciate your patience and understanding, and we’re here to help if you have any additional questions or concerns.
Eagan Muh

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer

I canceled subscription last month and it's still sending me orders

I need y'all to cancel my subscription and send me my money back. I'll try to take care of this subscription issue last month and it's still sending me order.

Rose N Zzf

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
| map-marker Richmond Hill, Georgia

Cancel

Ive sent in a cancel subscription twice and I keep receiving product and I keep being charged. I would like to have my subscription cancel.

View full review

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Gilberto R Xaw's review

Hi Gilberto, we understand your concern and apologize for the confusion regarding the charges. We’ve checked your account and can confirm that your subscription has already been canceled successfully. You will not receive any further recurring subscription shipments from us.
We’d also like to clarify that canceling your RYZE subscription is completely free. There is no cancellation fee, and you do not need to make any payment to cancel or manage your subscription.
If you have any questions about a charge on your account, please don’t hesitate to reach out to alex@ryzesuperfoods.com so we can review the details and assist you further. We’re always happy to help.
Gilberto R Xaw
map-marker Mansfield Center, Connecticut

Not happy

Ryze Superfoods - Not happy

Canceled my subscription I pay to cancel and still got charged please cancel my subscription as soon as possible

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Clarabelle Ink's review

Hi Clarabelle, thank you for reaching out. We understand your concern regarding the recent shipment and your request for a refund and cancellation.
Upon checking, we can see that you’ve already contacted us via email regarding this matter, and we’ve responded with the next steps needed to proceed with the refund process. Also, your subscription has already been canceled so you won’t receive any more subscription shipments from us.
If you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reach out again at alex@ryzesuperfoods.com. We appreciate your patience and are here to help if you have any additional questions or concerns.
Clarabelle Ink
map-marker Streamwood, Illinois

Need to cancel shipments and get credit for last shipment as I was unaware and do not want monthly shipment

Hello last month I ordered a rise kit with Tumblr and aerator with coffee. I did not sign up for monthly shipments.

I received a shipment today. I would like to return it. I would like to get credit. And I would also like to cancel any further shipments.

Thank you so much.

Please contact me confirming the cancellation and credit. Thanks again!

Carol Johnson 708-738-****

Loss:
$79
Preferred solution:

Full refund

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Ronald G Rnt's review

Hi Ronald, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must be to receive charges and products you were not expecting.
We’d like to clarify that we never force anyone into a subscription. When placing an order, customers have the option to choose between a Buy Once option and a subscription. If the subscription option was selected unintentionally, we completely understand how this could be frustrating, and we sincerely apologize for any confusion. Please know that we’re here to help and address any concerns regarding your order or charges.
Rest assured that we already canceled your subscription, so you won’t receive any future recurring shipments or subscription orders from us. If you have any additional questions or concerns, please don’t hesitate to reach out again at alex@ryzesuperfoods.com. We appreciate your patience!
Ronald G Rnt
map-marker Houston, Texas

Reembolso

El motive es que hice un pedido una sola vez y no me gusto el producto. Yo cancele la subscription y me signer on enviando producto que yo no ordered, me Han cobrado dos veses producto Que yo no pedi ya reporte al banco

Pros:
  • No tengo
Cons:
  • No me gusta

Ryze Superfoods's reply dated Oct 05, 2026 to: Jeffrey Gws's review

Hi Jeffrey, thank you so much for sharing your experience with us. We’re truly glad to hear that RYZE has been helpful to you and that you’ve had such a positive experience with the product.
We completely understand that you need to stop taking it for now, and we appreciate you considering recommending RYZE to your friends and family. If you ever decide that you’d like to try RYZE again in the future, we’ll be here and happy to welcome you back.
Wishing you all the best!
Jeffrey Gws

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer

Cancer subscriptions

I cant take coffee now due to some medical issues . I have been taking the for a while and it has helped me some much but right now i cant no longer take it.

I will recommend friends and family members to give it a try because of my experience with it . Since I started taking it I havent really gotten any bad results.

Contact Information

Website:
Mailing Address:
867 Boylston Street, 5th Floor #1863
Boston, Massachusetts 02116
United States
Contact Ryze Superfoods Customer Service

Latest Question

I know you have to be able to join us on it and I am not sure